Bild på mig

Här kommer en bild på mig från idag, den är ju faktist fin. Jag blev snygg på den. Jag gillar bilden väldigt mycket och jag är nöjd.



Jag känner mig lite mer pigg nu och mår ganska bra men jag är hungrig men det blir inte mat på ett tag för vi ska göra egna hamburgare. Det är gott så jag kan vänta. Jag är glad nu också vet inte varför, jag bara är det. Det finns inget att oroa sig för nu för tillfället och det är skönt.
Idag måste jag fixa mina kläder också och packa när jag orkar men om jag känner mig rätt så blir det väldigt sent eftersom jag brukar skjuta upp saker.

Jag längtar tills imorgon. Jag åker härifrån runt 9 eller något liknande och åker in till stan och köper min systers present och så handlar jag något till mig själv. Jag kan köpa ganska mycket eftersom jag helt otroligt har 3000 kr igen och jag vet inte hur, lite läskigt hur jag kan ha så mycket pengar.
Jag känner mig bortskämd och det är jag ju men endå.
Jag har köpt 3 väskor på mindre än 2 dagar liksom och skor och klänningar och allt.
Imorgon blir det mer. Det är bara bra eftersom med tanke på att jag bytt stil nästan inte har några kläder eller så tycker jag dem är fula. Jag är nogrann.

Då är det väl dags att packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0