Blod




Jag gillar min bilder där jag blöder för det är inte fejkat!
Jag har dock ingen aning om varför jag börja blöda i min mun men jag har för mig att jag hade hosta eller något dylikt men det gör inget.
Jag både gillar och inte gillar blod.

Jag har varit glad idag.
Det har varit en mysig dag och jag gillar den mycket.
Jag har kännt mig fin.
Det enda jobbiga är väl att jag håller på att spy.
Jag börjar nog bli lite sjuk.

Jag har inte gjort det på 6 dagar har jag räknat ut. Vad jag inte gjort är inget jag tänker berätta. Dessutom är det mitt liv och jag lever det som jag vill. Ingen behöver bry sig förrutom dem som verkligen är mina riktiga kompisar!
Jag är fortfarande stolt över att jag är mig själv. Ingen kan ändra på det. Jag lovar.
Jag gillar inte att folk tror att dem vet bäst om mig!
 Det är väl endå jag som gör det...



Hittade en gammal bild på mig.
En bra sak, det är bara en vecka tills jag kan färga mitt hår igen.
Jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0