Böcker

Jag vaknade upp lite efter 9 och fick varm choklad av mamma men o´boyen var gammal eftersom jag drack det igår så vi ska köpa en ny idag, otur att farfar är ledig annars kunde vi fått av honom eftersom han jobbar på Marabou. Så kollade jag på tv innan jag gick ner och åt lite mindre än en halv skål flingor med mjölk.
Vi bestämde för att åka till centrum och jag sminkade mig på 5 minuter innan jag typ halv sprang till bussen och hann precis ta den men kom på att jag glömde mitt presentkort så min brorsa cyklade hem och hämtade det. Jag köpte 4 böcker men fick den ena på köpet så jag har 100 kr kvar att handla för.
 Det är mysigt.
Jag gick till Ica och köpte min nya favoritdricka, pärondryck innan vi gick till pizzerian och åt. Det hela slutade med en för salt pizza och en mobil som inte funkar för nu har volymknappen på mobilen slutat funka och det gör mig inte mycket gladare men jag får väl nöja mig tills jag köper Iphone!
Så jag kom nyss hem och ska börja läsa någon av mina nya böcker.


Det ska bli väldigt mysigt på onsdag också för då får jag och Linus välja en sak vi vill göra och jag ska åka till väsby centrum och om jag har tur så finns Torres affischen där eftersom den har varit slut i alla butiker jag letat i och så ska jag in på New yorker och shoppa lite.

Ikväll beställer jag playstation och guitar hero.
Så på söndag har jag 1500 igen. Innan dess får jag leva på 900 efter att jag köpt allting.
System kameran köper jag nog till hösten istället innan vi drar till Liverpool och tittar på fotboll.



Jag älskar dig mamma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0