BUP

Idag eller om 20 minuter åker vi till BUP. Jag vill inte, jag hatar det stället för det hjälper inte ens och det märker de så klart inte. Jag kommer inte säga så mycket där för det orkar jag inte göra just nu. Jag är bara sur på mamma som tvingar mig dit. Ännu ett bättre skäl till att jag flyttar till pappa för han tvingar mig inte göra något utan jag gör vad jag vill! Jag ska ringa pappa senare och säga det!
Efter BUP åker jag in till stan, kollar om jag hittar något och sedan åker jag hem, ber mamma sätta in pengarna och så r jag lite mer saker och frågar om vi kan åka till Ikea och några andra ställen i helgen, om nu min låtsas pappa som vanligt inte förstör allt!

Nu är det bara 6 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0