Dagen då

Allt började med att jag vaknade samtidigt som min lillebror(6år) för han sov i min säng och vi bestämde oss för att blunda lite till och efter ett tag gick i ner och åt frukost, vi åt mackor, små yoghurtar, jag tog mjölk och te och ahn tog flingor med mjölk. Så spelade jag guitar hero i 2 timmar innan det var lunch, då jag åt korv med bröd och så hjälpte jag pappa ta ner bordet och jag höll på dö och bryta både armen och benet för vi gick ute vägen trappstegen är lösa men jag klarade mig. Så spelade jag 2 timmar till och klarade många låtar men efter ett tag kom gästerna och jag slutade spela.


Jag satt där och snackade med dem och när jag sa att jag gillade Slipknot, fotboll(Liverpool) och te blev endel lite chockade och skojjade med pappa och frågade vad han gjort med sina barn. Vi fikade och jag hjälpte till att städa och ge fika till barnen seda var klockan 4 helt plötsligt och alla gick hem. Det var synd men då visade pappa mig en sida där man kan beställa biljetter till Liverpool och sa att han själv åkte med dem när han såg, Liverpool-Arsenal, så när jag kom hem berättade jag det och nu har vi nästan beställt och imorgon bokar vi flyg efter att vi fått svar på några frågor. Pappa kollade också vad flyget för 5 personer till Liverpool kostade och det var väldigt billigt, bara 4000 kronor, inte dyrt alls. Så åkte vi hem efter att jag,pappa och min äldsta lillebror ätit lite kaka.

 
Vi kom hem och nu är mamma jätte glad över att vi ska få se Liverpool och jag berätta om min plan, på match dagen går jag upp 08.00 för att hinna äta frukost och fixa mig, så tar jag och köper lite saker i Liverpool affären, tröja och dylikt innan jag går till baren eller vad det är och sitter där och väntar och vid 12.00 kommer det förmodligen vara propp fullt och så 1-2 timmar innan går jag till Anfield och kollar lite och så går jag in, köper eller får matchprogram och sätter mig och fotar lite och väntar. Så när alla sjunger sjunger jag med och blir överlycklig av stämningen, närTorres kommer in på planen fotar jag och så svimmar jag av( skämt) så sitter jag där och njuter av matchen och är jätte glad och efter matchen shoppar jag lite saker innan vi äter middag. Det är min planering!


Maten på resturangen vad som vanligt god och vi njöt allihopa tro jag. Vi kom hem för ett tag sedan och nu ska jag titta på film och dricka te och jag har inte druckit läsk på över 1 vecka, så jag förtjänar en belöning.
Nu ska jag njuta av mitt goda vanilj te.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0