Dagen på Åland

Jag åt middag som bestog av abbore och potatis och det var väldigt gott. Så sprang vi runt lite och så innan vi åt glass och senare tog vi jordgubbar och nyss tog vi nattmacka med oboy och det var gott. Jag och min brorsa delar ett rum så vi har ett rum för oss själv och det är väldigt mysigt och det resulterar i att jag kan va uppe hur länge jag vill och så har jag fixat internet till min data, jag är glad. Jag är glad annars också men orkar inte skriva på bloggen för min mamma kan ta illa upp och vidarebefodra det jag tycker och då får jag nog lite problem.

Imorgon åker jag och mamma in till Mariehamn så jag får shoppa, hon vill tydligen att jag ska det och hon är ju sjuk, jag har ju handlat en massa saker men det skadar inte med fler saker. Just nu är jag inte trött för klockan är ju 1 timme efter här så den är 23.40.

Emma, sms här på Åland kostar lite mer än vanligt så jag vet inte hur mycket det kostar. Det är klart vi kan träffas :*
Du vet att du betyder mycket för mig och jag behöver också träffa dig så jag kan nog åka till min moster några dagar senare. Jag kan också behöva någon att prata med så det passar bra <3

Sheisse, vad jag gillar Avenged sevenfold!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0