Dagen

Usch, BUP ville då att vi skulle anmäla allting och jag känner att jag inte orkar med något sådant, just nu vill jag tänka på andra saker men mamma kommer förmodligen göra en polisanmälan idag eller imorgon. Jag orkar inte bry mig längre för jag vet redan att folk som är så är avundsjuka och försöka spela rikare än mig går inte, för ni är ju inte det! Dessutom är det hela patetiskt. Min skola behöver vi inte snacka om för dem som är utbildade vet vad det är för en skola så försök inte. Nu har jag inget mer att säga om den här saken.

Imorgon tror jag att jag ska träffa Emma, sedan ska jag ringa Sara, det var jätte länge sedan vi snackade i telefon och jag kommer ihåg förra året när vi snackade i telefon flera timmar per dag och långt in på natten, det var bäst.
Så ska jag träffa Linn någon dag och så ska jag prata med mamma om att åka till min moster.
Jag köper också min CANON EOS 450D som det blev och det hela går på 8000 kronor.
Sedan måste jag beställa Liverpool biljetter till pappa, han kommer bli jätte glad och någon till present till mamma vet jag inte ännu. Liverpool biljetterna till pappa kommer kosta högst 2000 och det är billigt.

Nu ska jag dricka för jag har typ inte druckit något på hela dagen och har känt mig dålig men jag orkar inte bli sjuk så jag säger inte till om det heller. Jag är mycket glad just nu och så är jag tack och lov ensam hemma.

Polisanmälan är inte något jag är med på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0