Dagens

Klockan är ju snart 01.00 här på Åland så här kommer en lista bara för att jag vill orka vara vaken och titta på film snart.

Dagens humör: Överlycklig men kan ändras senare idag
Dagens väder: Kvavt som bara den
Dagens frisyr:  Uppsatt med Torres hårband!
Dagens klädsel:  Klänning och korta shorts
Dagens smycken: guld halsband
Dagens planer: åka till Mariehamn kanske och annars bada och data
Dagens köp: Det vet jag inte ännu men ska tvinga mamma att köpa hårfärg till mig!
Dagens materiella vill ha: Systemkamera men den får jag nästa vecka, massa kläder, tv( får snart), nytt smink, skor, min snygga väska som snart kommer!
Dagens längtan: Att komma hem!
Dagens fundering: Hur jag ska klara ännu en dag här ;____;
Dagens beroende: Musik och mina tankar!
Dagens tråkigaste: Att vara på Åland!
Dagens tidning: Chic
Dagens låt: Afterlife
Dagens tv-serie: Ingen
Dagens naglar: Röda och gula för España
Dagens hemsida: Bilddagboken kanske och youtube
Dagens mat: lite frukost och lasange, har inte orkat direkt
Dagens borde: Ståt emot frestelsen för ....
Dagens roligaste: venne
Dagens personer:  Mig själv alla andra suger ju, som släktingar och familj gör om det inte gäller pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0