Data

Idag kom min data till pappa. Jag är glad, mer glad heter det. Jag har fått mina kläder men kom på att jag glömde en massa saker. Ikväll kanske jag blir blond, undrar om jag blir gul, då kommer jag om det snabbt som bara den!
Idag ska jag träffa Emma igen, det var ju väldigt roligt igår. Mina pengar på mobilen är slut och jag kan inte tanka på och det är lite jobbigt. Nu har jag typ fixat mig och så. Jag vaknade 05.50 och var vaken tills efter 08.00 då jag somnade. Nr jag gick upp åt jag frukost och har spelat Fifa eftersom ena saken till Guitar hero bara är borta och det stör mig, jag som vill spela liksom men jag får fråga pappa vart den är ikväll. Jag har letat i hela rummet och hittar den inte och nu känner jag att det är väldigt varmt.

Jag har tur, mycket tur för mamma kommer förmodligen betala hälften för min systemkamera så jag kan nog köpa den nästa vecka. Det kommer bli bäst och då kommer jag leka turist och paparazzi så alla får akta sig.
Yes, fick precis ett mess från Emma och vi träffas väl om 1 timme och det ska bli skoj.
Min mobil funkar bra nu så jag kanske skippar att köpa en ny men mamma har sagt att hon kan betala hälften då också, det är bara för bra.
Nu ska jag gå och leka och leta efter saken till GH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0