De senaste dagarna

Jag har precis ätit och kommit hem från en lång men rolig dag.

Allting började med att jag i Tisdags följde med till min faster och kusin för att lämna min brorsa där för att han skulle sova över. Jag fick designa lite och gjorde en Buddha hörna och en sjö inspirerad hörna och min faster blev väldigt nöjd och så fikade vi och jag bestämde helt plötsligt att jag ville stanna kvar och så blev det. Jag pysslade lite och målade, hoppade studsmatta, cyklade, och en massa andra saker och på kvällen kollade vi på film och somnade runt 02.00.

Igår cyklade vi också, hoppade igen, hyrde film och köpte godis och dricka och kollade på det. Låg i poolen större delen v förmiddagen och fick lite färg. Så var vi och gick runt lite där och min kusin och brorsa lade ut en kon mitt i vägen och sprang därifrån men ingen bil kom. Det var roligt och på kvällen spelade jag Guitar Hero i 2 timmar och klarade hela spelet, jag är bäst! Vi somnade 23.00.

Idag gick vi upp 07.45 och åt frukost och åkte sedan iväg till Furuvik och vi var väl framme där vid 11 och gick runt där, åt mat, glass, kollade  på djur och sedan åkte vi hem och jag kom hem för någon halvtimme sedan. Det bästa av allt är att jag snart ska åka och hämta min mobil, den har äntligen kommit.
Imorgo blir det nog stan om jag orkar för just nu är jag åksjuk och spydde typ på Furuvik. Jag har mått lite småilla hela dagen men det går över.

Jag är glad och snart ska jag också duscha och ta på mig nya fräscha kläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0