Different stuff

Lunchen gick inte bättre att äta. Det blev en tortilla med lite köttfärs innan jag fick lov att gå från bordet och mamma nämner hela tiden att jag äter så lite men jag kan faktist inte hjälpa det. Så har jag kollat på tv en aning och varit ute och känt på vattnet i poolen men jag tog en riktig dusch istället och har tagit på mig nya kläder för andra eller tredje gången idag. Så har jag märkt att jag glömde mina nya shorts som jag köpte förra veckan, hos pappa och det suger för jag hinner inte åka dit innan dem tar flyget till Ibiza så jag får ta dem efter den 14: augusti.

Tänkte försöka få tag på Sara så jag kan veta om hon snackat med sin mamma ifall jag kan komma till henne någon gång nästa vecka för då måste hon snacka med min mamma och så beställer vi min biljett.
Jag hoppas det blir ett ja så tar jag en sväng till Göteborg och får ett par bra dagar med henne och bara ha kul och glömma bort allt jag inte vill ägna en tanke åt.

Jag vill att ska bli kväll, så jag kan få ett besked för en gångs skull, så jag vet hur många dagar det är kvar.
Snälla, bli kväll snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0