Duktig

Jag har nu städat mitt rum, burit ut sopor, lagt kläder i tvätt rummet, sorterat allt i mitt rum, bäddat min säng och snart ska jag möblera om mitt rum igen!
Så har jag duschat och fixat mig och ätit en banan och druckit vatten samtidigt som jag fortsatte läsa min bok och den blir mer hemsk för varje sida men endel saker gör mig lite irriterad för hon verkar lite dum som gör om samma misstag men man kanske tänker annorlunda i såna situationer. Jag har i alla fall uträttat mycket bra saker och snart kommer väl de andra hem så vi kan äta lunch för nu börjar jag bli hungrig. Snart ska jag fixa mitt hår och sätta i hårförlängningar och fortsätta läsa min bok.

Jag längtar tills imorgon. Hoppas verkligen min affisch finns och att jag hittar lite mer fina kläder!
Så måste jag bestämma om jag ska till pappa i helgen eller om jag ska till åland men som det ser ut just nu är det pappa som verkar bäst och om jag vill ha godis kan jag ju bara be mamma om det och jag är inte beroene av min dator längre utan det känns ganska tråkigt.
Jag har min mobil och hos pappa kan jag spela Guitar hero, jag är bäst i min familj!
Så får jag mycket mortion när jag kör fotboll, innebandy, volleyboll, tennis och en massa andra aktiviteter.



Att skära mig tillhör numera mitt förflutna!
Ären försvinner så småning om men det är jobbigt att behöva dölja armen för vissa som inte känner till detta.
Mina ärr syns väldigt mycket eftersom dem senaste kanske är lite mer än 1 vecka gamla.
Ärren från 7:an har försvunnit sedan länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0