...

asså du rör inte ... fattaru de, plus att du är fan inte rikare än mej du har inte högre standar än mej din lilla hora. jag lovar jag kommer skicka folk på dej och du vet inte hur många jag känner du är fan en tönt som inte har något liv som hoppar på andras asså bara för att jag är mktmktnmkt bättre än dej asså du var fan skiiiit snäll jag fattar inte vad som hände, men du rör inte min kusin fattaru jag har kontakter från husby och allt och du vet inte vad de kommer göra med dej och om du bara kommer till grönan så kommer mina kompisar slå sönder dej. låt henne vara asså tro inte du är cool bara för att du håller på med henne jag bangar inte på att slå dönder dej asså  fuul, fuck dej och dina fula kompisar jag lovar jag kommer slå sönder dej om jag ser dej JAG LOVAR MAMMAS PAPPAS ALLAS DÖD JAG KOMMER SKIKA PERSONER PÅ DEJ SOM KOMMER SLÅ SÖNDER DEJ. gumman, du är ful och patetisk visar fan ingen respekt fifan asså äckel! du är inte värd min respekt tss bara för att jag bor i lyx villa och har en chihuahua och lever som fan paris hilton behöver inte du vara avundsjuk :*

Allvarligt talat, nu har det gått för långt.

Plus att hälften av det som står inte ens är sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0