FAIL hårfärg

Här kommer 2 bilder, den ena ser man min hårfärg och det är blandning av gult och orange, men jag bleker det en gång till om 3 veckor och om det inte blir fint så färgar det det ljusbrunt.




Jag och lillasyster Alva, hon i rosa och jag i ljus grått, det är jag som valt kläder till henne.
Min lillebrorsa har lika dana puma shorts fast i Sverige färger och jag har ett par blåa. Hemma har jag ett par gröna också!



Man ser inte så mycket av det gula på bilderna men det är väldigt gult och hårrötterna är väldigt gula.
Det är endå lite ljusare än vad det var innan och det är bra. Jag hatar när saker failar men jag ska fixa det en gång till och se om det blir någon skillnad.

När jag går ut senare ska jag ta nya bilder så syns det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0