Fejk! Du kan inte ljuga för mig...

Mamma var massa snäll idag. Hon köpte godis och en kaffe till mig, mycket gott fast jag gillar nästan inte godis längre.
Imorgon blir det en kaffe från Ica för dem är godare!
Jag, Linus och Jakob har precis kollat klart på House of wax och den var helt okej.
Trött är jag inte och ändå måste jag upp runt 8 imorgon för att hinna äta frukost innan mitt tv program börjar och efter det blir det bada i poolen, läsa, handla, kanske stan om jag orkar och säkert andra saker också.

Tänkte fortsätta läsa min bok tills jag somnar så jag sysselsätter mig med något.
Fast nackdelen är att mitt rum är väldigt varmt även om hela fönstret nästan är öppet.
Så har jag också fått reda på en sak, som jag och några kompisar så länge trott.
Vi hade rätt hela tiden men personen som sade sig vara vår vän, ljög all the time!
Fy fan för sådana personer.
Nu vet man det i alla fall även om man anade något.

God natt.


Kommentarer
Postat av: medya

vem menar du =s

2008-08-01 @ 15:25:05
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: Celina

Tobbe för det var han som var Tommy :S >.< och sen Iza för hon hittade på det -_-'

2008-08-01 @ 18:03:18
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0