Fernando Torres



Fernando José Torres Sanz

Det här är en video med hans samtliga mål i Premier league

Jag har kollat på varenda match tror jag och det är tack vare att pappa har Canal + så jag kommer spendera mycekt tid där och när vi ska dit nästa helg så stannar jag nog några extra dagar!

Jag kommer få se honom i verkligeheten!
Sheisse, vad jag är lycklig



Nu har jag något att se fram emot...
Jag kommer vara snäll från och med nu
I skolan sedan kommer jag jobba
och inte skolka och nu kommer
jag få studiebidrag och inte
barnbidrag längre så.

På så sätt kommer jag få ännu mer pengar än innan för då får jag månadspeng hos mamma, veckopeng hos pappa och studiebidrag och jag är inte lite bortskämd jag vet och så har jag runt 3000 nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0