Finally

Jag har lyckats komma upp till min data. Har suttit nere och kollat på ett program om apor och roliga videos och ätit glass och jordgubbar men har hela tiden mått illa, men jag har inte spytt mer och min mage värker och jag har sår på hela min kropp och jag ska ligga i sängen och kolla på film hela kvällen och natten om jag så orkar. Nu är det bara 1 dag kvar innan jag åker hem, gud vad jag vill hem, till min stora säng som inte låter, mina kläder för nu även om det bara gått 2 dagar har jag använt alla kläder redan, jag byter mer än ofta.
Jag saknar alla kompisar och att kunna sms:a eftersom ett mess här kostar runt 10 kr.
Jag har kvar en massa godis och hela min back med cola, men ikväll blir det nog lite att äta för min del!
Nu ska jag fixa lite och så och sedan blir det film. All night long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0