Fixad

Nu har jag duschat och klätt på mig för vi ska åka och fixa snart i centrum bara för att vi har köpt en ny bil, en Toyota tror jag. Det var min plåbok som och bild på den kommer senare. Mamma tyckte den var jätte fin och det var ju bra. Jag ville gå på bio idag men vi kanske tar det imorgon och då kan jag passa på att köpa lite nya kläder och sånt. Vi åker förmodligen till Kista centrum. Jag måste fixa håret nu men det är lite blött och då brukar jag inte borsta det. Jag tror jag mår bättre nu, jag behövde väl bli sjuk för att sedan bli glad. Migränen är borta och jag är glad. Jag älskar mig själv och jag är snygg men mitt hår är lite konstigt men endå fint.
Jag älskar fotboll. När jag kommer hem ska jag städa mitt rum.
Hej då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0