Fotat

Alla åkte som sagt iväg förrutom jag som var kvar hemma och jag fotade lite för att döda tid.



















Det blev ganska många bilder men långt ifrån alla, jag valde ut ett par speciella.

1. Det är en bild på mig, dock inte tagen idag men jag sminkade mig som när jag var "emo" och jag blev nöjd med den bilden, det blev fin på ett bra sätt.

2. En bild jag tog igår från parkeringen, det blev fint för i början är det mörkt och så blir det ljusare och ljusare, det uppskattas av mig!

3. Ännu en bild på mig fast den är tagen idag, jag var ofixad som bara den.

4. Lite av mina skor, långt ifrån alla men det var dem som fanns nere i tvättstugan där vi har endel av skorna, alla andra har typ 1-2 par skor.

5. Min lillasyster Jasmines ena sko, jag tycker dem är coola!

6. Mitt skol arbete om Slipknot som jag gjorde i 8:an eller 9:an.

7. Tv:n som finns nere i vardagsrummet, den är inte så fin, min platt tv som jag kommer få ska vara mycket finare än den!

8. Present från Aztrid som jag fick det här året, oscar för bästa kompis, jag älskar den och är glad att Aztrid tycker jag är en så bra kompis!

9. Sista bilden är på mitt förra rum, som var rött, nu har min mamma och Jonas tagit över det eftersom jag fick deras rum, jag ville ha det största rummet om jag skulle flytta hem från pappa, det var mitt krav och jag fick det så jag flyttade till mamma igen. Det var förra hösten men endå.




Kommentarer
Postat av: Azze

hej älskling, såklarty får du en oscar för världens bästa kompis <3<3<3

älskar dej snygging <3

2008-07-30 @ 21:46:19
URL: http://fantasygirls.blogg.se/
Postat av: Celina

hej bby, tack du skulle verkligen få en sån av mig också <333

älskar dig också snyggo <3

2008-07-30 @ 22:54:19
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0