Frukost

Jag har precis kommit upp till mitt rum efter att ha varit nere och försökt äta frukost. Det gick väl inte så bra som jag trodde det skulle gå, det blev 1 macka och lite mindre än 1 glas mjölk, inte bra alls.
Idag var jag tydligen trött för jag missade två av mina alarm som jag satt på och båda var 9 minuter långa så jag måste varit riktigt trött minst sagt. När jag vaknade satt jag och kollade på Unge greve dracula men jag hade väldigt svårt att hålla mina ögon öppna.

Idag hoppas jag mamma ringer pappa och kollar upp det här med kameran men hoppas han säger nej för sin egen skulle för jag vill inte låta pappa hjälpa till utan mamma kan göra det, det känns elakt mot pappa, jag tycker allt jag gör mot pappa är elak eftersom han är så himla snäll och god hjärtat och jag känner mig helt annorlunda, jag är ju värsta djävulen bredvid honom. Usch på det.

Som när vi hade krockat i Västerås för något år sedan, när den andra bilen körde mot rött och mamman som körde andra bilen satt fast tyckte jag och min låtsas mamma det var rätt åt henne,  jag fick svårt att andas, vi fick spendera ett flertal timmar på sjukhuset och hade inget att äta, ingen lunch, så jag hade pengar till en chokladkaka som pappa ville jag skulle dela med mina syskon innan vi åkte hem till min låtsas mammas kompis och åt pizza fast jag bara orkade äta halva. Hon förstörde vår semester för bilen blev helt förstörd! Snäll som min pappa är, så sa han att det inte var rätt mot henne, man kan inte skylla på henne men jag var riktigt arg på den idioten som min låtsas mamma också var.
I den situationen var jag en djävul, bara att hålla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0