Fy vad jag älskar er

Tack! Ni som hjälper mig och bara är allmänt snälla. Jag älskar er!

OMG!! stackars diiig :( <3333
finns här för dej bby :*<333333

men om du inte lägger dig kanske det blir ännu mer :S <3 och det vill jag inte :*

älskar och saknar dig

du är en ängel som får mej att må bra då allt känns som ett helvete

Den sista vad så gullig så att jag fick tårar i ögonen, jag är så glad att jag har dig och vi måste se till så att vi får tillbaks samma kontakt som vi hade förrut och våra flera timmars långa samtal till varanda varje dag, fy vad jag saknar det och dig, jag måste komma ner till dig i Göteborg snart igen om det är okej för dig, vilket jag hoppas

Speciellt tack till Sara, Ulrika och Emma

Ni är speciella som några andra också är men dem vet inte om det men ni är särskilt speciella och har alltid en speciell plats i mitt hjärta

Ta åt er när jag säger att ni är väldigt betydelsefulla för mig och grymt älskade av mig

Varför hata någon?
Jag kan inte säga att jag hatar någon just nu
Inte ens efter allt som hänt
Jag orkar inte gå runt och hata någon
Det får mig inte bli gladara
Mina vänner får mig bli gladare
Tack, I love you

Jag är stolt över att ha kompisar som er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0