Gått för långt

Nu har verkligen alla bråk gått för långt. Alla hot, hot per telefon från personer jag inte ens känner och dem ringer åt er och hotar mig på alla möjliga sätt. Tycker ni inte att ni överdriver lite? Jag börjar tycka mitt liv börjar bli väldigt likt en av mina bästa vänners liv och det är sjukt bara för att ni gör samma saker mot mig som hon råkar ut för men jag har inte lust att polisanmäla, det skulle bli för jobbigt. Det är personer från flera av mina förra kompisar som ringer, messar, mailar och hotar mig och jag tycker bara det är så önödigt.
Om ni inte slutar snart blir jag tvungen att polisanmäla er!

Jag har varit vaken sedan 3 timmar och tittat på tv större delen.
Till frukost skulle jag strunta i att äta egentligen men tog ett glas mjölk, jag orkade inte mer.
Min smutstvätt har jag lagt i tvätt rummet eller vad man säger.
Nu håller jag på rensa min dator och lyssnar på musik.
Idag ska mamma lägga in pengar så snart kan jag köpa min kamera.
Sedan ska jag också kolla upp en annan sak och bestämma om jag orkar åka till pappa eller hur jag nu gör.

Eftersom det kommit hot och så på mobilen, gav mamma som förslag att jag skulle stänga av den men tyvär kan jag inte det för jag håller kontakt med många via mobilen och den är typ det viktigaste för mig.
Så jag får väl fortsätta bli hotad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0