Hata det här

Vi badade 5 timmar och 30 minuter och så fort vi kom hem, gick jag och la mig på soffan varpå jag somnade och sov i 2 timmar. Då blev jag väckt av pappa som hade köpt mat från donken. Jag åt, packade, tittade på spel och kollade på en serie. Mamma hämtade mig och vi drog in till stan och gick på bio, filmen heter Barnhemmet och jag kommer allvarligt talat aldrig bli mig själv igen, den skrämde vettet ur mig. Så fort vi kom hem och steg utanför bilden blev jag paranoid och såg en massa saker och grät, jag är rädd. Jag hatar att mamma tog med mig på en skräckfilm fast hon vet att det skrämmer upp mig nuförtiden.

Mamma har städat mitt rum och nu kan jag inte hitta mina saker och det gör mig galen, hon gör mig galen och som svar på din fråga, nej, jag kommer aldrig vara lycklig här. Bara hos pappa.

0 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0