Hel värd dag

Började dåligt slutade bäst.
Jag träffade Emma i stan och innan det hade jag köpt hårfärg och sånt, så imorgon blir jag förmodligen blond. Så satt vi på centralen efter att ha gått runt lite och pratade men jag vet aldrig om hon fick säga vad hon ville säga. Så åkte vi till väsby och jag köpte en tröja och ett par shorts på New yorker och så gick vi runt i butiker innan hennes kompis Leila kom. Vi gick och åt sushi och det var första gången i mitt liv och det var väldigt gott. Efter ett tag åkte vi hem till Emma, där la jag mig i hennes pool i en ring och blev blöt och jag och Leila putade i Emma i poolen. Vi hoppade lite studsmatta, åt glass, pratade och lyssnade på musik. Så åkte jag hem och nu är jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0