Hemma ensam

Jag är hemma ensam och har passat på att beställa lite mer saker från USA det blev en väska, ett par solglasögon och en pyjamas och allt gick väl på runt 500 kronor.
Snart borde de andra komma hem så vi kan äta.
Jag har märkt att jag handlat väldigt mycket saker nu i några veckor och det är väl bra?
Jag måste verkligen köpa nya saker till rummet så jag ska kolla lite med mamma senare och så ska jag leta efter japan inspirerade plattor! Fråga mig inte varför men jag vill gör om mitt rum på ett annorlunda sätt.

Kanske att jag stannar hemma i helgen, men vi får se om jag vill till pappa eller orkar vill säga.
Jag vill bara sova och ta det lugnt, inte spela fotboll, jag är inte så frisk ännu.
Jag äter lite mer nu i alla fall eftersom en viss mamma tvingar mig att äta och det är bra även om jag inte visar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0