Hos pappa

Dagen började inte bra, jag vaknade 50 minuter för sent och min buss gick när jag åt frukost. Det slutade med att mamma skjutsade mig efter att ha vänt hem 2 gånger.
Jag gick av i gullmarsplan och åkte till Kista centrum och köpte en sak till Alva. Så bar det av till Väsby centrum där jag hittade ett par puma shorts jag ville ha, jag har redan ett par gröna men nu köpte jag ett par blåa. Så köpte jag ett linne också och en klänning och lite småsaker till Alva. Därefter gick jag hem till pappa, åt glass, spelade fotboll, cyklade, kastade boll, och en massa saker med mina syskon och på kvällen åt vi popcorn och tittade på film men jag blev trött och nu skriver jag det här innan jag ska sova.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0