Illamående

Jag åt precis frukost, det blev flingor och mjölk och nu mår jag ännu sämre, jag har ju svårt att äta frukost ibland och idag är en av dem dagarna. Jag vaknade vid 7 första gången och sedan 1 timme efter av ett sms och så vaknade jag varje timme och vid 10.15 gick jag upp och la mig nere i soffan och kollade på tv och vilade.

Då började jag tänka på Torres och det slutade med att jag undrade hur jag skulle göra när han dog, men jag ville inte tänka så mycket på det men jag tänkte endå lite på det. Det kommer vara hemskt och jag hoppas den dagen är långt borta.

Jag tänkte kolla på film men jag orkade inte och nu har jag kollat om min mobil kommit och den har den såklart inte gjort! Jag börjar bli riktigt irriterad, vem skulle inte bli det liksom. Då är det bara hoppas att den kommer nästa vecka annars vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag ta och vila lite så jag kanske mår lite bättre om ett tag.



Den här personen får inte dö på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0