Inget kvar

Jag känner mig helt tom och trött kanske. Idag måste, nej jag vill städa för jag måste möblera om mitt rum ännu en gång. Det blir tråkigt att ha det på samma sätt för länge. Så hoppas jag min mobil komer till service stället annars kommer jag börja må mycket dåligt.

Jag älskar livet
Jag älskar mig
Vad måste jag säga,
för att övertyga dig

Det finns inte mycket annat att göra här plus att jag inte orkar åka till stan, om jag skulle åka är det tillsammans med kompisar, det är liksom inte kul att åka ensam!
Jag ska sätta upp min Fernando Torres affisch bredvid min andra affish och sedan ska jag kolla om någon affär har den affisch som jag vill ha på honom. Det hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0