Inte hungrig

De här dagarna har jag ätit otroligt lite, idag har jag bara ätit en korv med brödo och en liten köttbit med typ 10 pommes frites och jag har druckit ett glas med passionsfruktdricka på hela dagen. Jag gillar inte maten så mycket och har märkt att sedan början av juli har jag börjat äta mycket lite igen. Jag känner mig aldrig hungrig men blir ofta tvingad att äta!

Mamma köpte lite chips till mig men jag tror inte jag kommer orka äta upp allt så det blir att dela med sig. Jag vill inte äta så mycket chips helt själv, det känns inte så gott efter ett tag plus att jag har godis från båten och min cola!
Om mindre än 24 timmar kommer jag inte vara kvar här, jag längtar hem och kommer bli jätte glad när jag är hemma.

Jag känner mig så utstött här och alla blir sura på mig utan anledning men jag har inte känt mig hemma i mamma familj någon gång utan jag känner mig hemma hos pappa, där är det som en familj medans min dumma låtsas pappa bestämmer allt hos mamma och om man inte gör som han säger blir han sur flera dagar och jag bara hatar honom. Han har förstört mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0