Jag är glad

Jag hoppas mycket på att den 2 månader långa resan till USA kommer bli av nästa sommar plus att jag drar bort med några kompisar också någonstans, kanske England. Idag släpps biljetter till Liverpool matcherna och jag ska kanske köpa till pappa och sen måste jag kolla upp så mamma kan fixa så att jag får min systemkamera. Jag är fortfarande vettskrämd efter filmen igår, jag är bara för paranoid. Jag har inte ätit något idag och snart ska jag titta på mitt program. Jag känner mig glad men måste städa mitt rum och fixa en massa saker plus att jag är lite småsjuk men ska förmodligen gå ut om ett tag. Jag är ganska brun nu och det är inte för mycket utan lagom.

Jag vill läsa ut min bok så jag kan börja på den andra.
Hoppas jag läser ut den idag.
Jag ska dricka min cola som jag fick till bion igår men jag orkade inte dricka den då.
Jag känner också för att duscha idag så jag kan känna mig mer frisk för när jag är sjuk mår jag bättre av att ta en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0