Kladdkaka

Kladdkake biten som jag fick är uppäten. Tänderna är bortstade. Snart är nattkläderna på och jag har ingen aning om vad som händer imorgon. Vill ha planer. Kanske kan träffa Sabina och sedan få tillbaka min efterlängtade sko. Vi får se hur det blir. Om inte annat blir det på torsdag då vi åker in för att hämta min brorsas kompis.

Panik, jag har inte fått tag på Sara än. Hoppas hon svarar snart.
Vill ha ett svar. Så fort som möjligt.
Hon är grymt älskad av mig.
En av mina bästa kompisar, jag lovar.

Mamma har inte ringt pappa än och jag blir lite små sur men finns inte mycket jag kan göra, bara vi fixar det i veckan.
Vi måste bara fixa det i veckan. Så kommer nästan allt vara fixat. Det måste bli så bara.
Känner att jag måste sova tidigt för att orka gå upp tidigt men det verkar inte funka, hur mycket jag är vill det.
Det blir att läsa min bok och förhoppningsvis somna någon gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0