Konserter

Kommande konserter:

5 september: Millencollin( bara för att jag vill träffa en viss person <3)
1 oktober: Festival i örebro som betyder att jag kommer hem på natten på torsdagen och kommer vara död i skolan om jag inte tar ledigt
7 oktober: Kill hannah med Emma <3
18 oktober: Marionette och lite andra band med pappa och brorsan
30 oktober: In flames *glad*
31 oktober: Simpla plan med min ängel Sara <3
12 november: SLIPKNOT
3 december: Bullet for my valentine

Jag vet ganska många konserter och jag får alla betalda eller att pappa betalar, han är snäll, mamma med men endå. Pappa bjuder alltid på konsert och så får man en t-shirt.
Dessutom sa min pappa till mig att jag ska lära mig lyssna på tyngre musik och jag börja skratta.



Jag gillar mitt hår även om det är fail.
Ignorera att jag ser depp ut för det är jag inte.
Ni kan också ignorera att jag är i mina syskons rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0