Linn

Fjortis eller inte det spelar ingen roll för du passar i det var du än är! Lyssna inte på vad andra säger till dig för dem är idioter. Jag kommer alltid finnas vid din sida gumman, du betyder så otroligt mycket för mig. Jag älskar dig jätte mycket som kompis. Vi måste fan träffas snart, det var länge sedan. Så måste vi prata ut för jag blir så himla irriterad på allt som händer mot dig. Du är en av de bästa and you know it. Jag skulle göra vad som helst för dig för du skulle göra detsamma för mig som när jag berättade vad en viss person sagt om mig och du sa allt du skulle göra, det gjorde mig glad. Du är en äkta vän även om vi har våra små bråk och förlåt för allting men det tyder bara på att jag är trygg med dig och varje gång vi bråkar förstärks vår vänskap. Du är så himla underbar. Jag vill ha dig som kompis mycket länge.
Du kommer att vara älskad av mig hela tiden.

Nu har jag typ 2 ovänner men dem orkar jag inte säga något om för det är så himla patetiskt egentligen men eftersom dem inte finns i mitt liv längre så kan man säga att jag inte har några ovänner. Praktist sett är det så eftersom vi inte har kontakt.
En sak är i alla fall säker, jag har inte ljugit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0