Lite läskigt

Jag vet inte vad jag ska säga. Kvällen har varit bra och jag har snackat med betydelsefulla personer och jag är lite chockad. Det är bra men jag blev väldigt förvånad. Jag är glad nu och har fixat mitt rum. Det är fint nu och välorganiserat. Imorgon åker jag in till stan för att träffa Ines och bara gå runt och snacka. Jag känner ilska mot mamma, jag orkar inte med henne. Jag måste slippa det här, för när det börjar bli bra så händer något och allt blir dåligt igen. Jag måste ta paus från henne, ett långt tag känner jag!
Snart ska jag kolla vad jag ska ha för kläder imorgon och så ska jag fixa lite saker och kolla upp när jag måste åka för att hinna in.
Jag kan verka dryg men du dissar mig och det stör mig inte. Jag tror inte du tar sälvmord, det du inte tillräckligt stark för. Du kommer inte göra det!






Jag är glad och mår bra.
Puss



Kommentarer
Postat av: medya

Vem e inte stark för att ta självmord o: ?

2008-07-03 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0