Lunch

Nu har jag och mina små syskon ätit lunch och jag mår illa nu för donken mat är för flottig för mig eftersom jag äter typ nyttig mat nu för tiden bara för att min familj gillar det. Nu sitter jag och tittar på tv och snart ska jag gå ut i solen och sola lite, det finns inte så mycket att göra men det gör inget.

Idag mår jag också bra, väldigt bra.
Det känns väldigt skönt fast jag anar att jag börjar bli lite sjuk för jag känner mig yr hela tiden.
Idag kommer typ min lillebror hit men jag fattar inte varför eftersom han ska spela med sitt band på ett bröllop imorgon så det kanske är så att pappa förstått fel?
Det är bara bra om han kommer hit för då blir det mer lugnt för mig.

Jag är ensam nu för Alva och Elias är hos våra grannar och kör tv spel.
Jag har bestämt för att köpa Guitar hero aerosmith eller vad det nu heter, jag orkar inte kolla upp det.
Saken till guitar hero rock legends är borta och jag blir galen för jag vill spela.

Aztrid, jag saknar dig, du har varit borta typ hela sommaren och kommer bara vara i sthlm några dagar nu, jag antar att jag inte hinner träffa dig innan jag åker bort. Det är synd men vi får ta igen all tid senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0