Mariehamn

Nu åker jag in till Mariehamn och jag har bestämt att jag kan handla för 800 kr om jag då skulle vilja det. Jag börjar få lite ångest, ska jag färga mitt hår eller inte, det är ju ganska fint som det är nu men jag vill också att det ska bli blont. Det är ett lite svårt beslut. Om jag kommer tillbaks med hårfärg så färgar jag mitt hår! Nu åker vi snart Jag hoppas verkligen det blir mysigt. Jag har på mig ett par svarta shorts och en Spanien tröja för att inte riskera att bli för brun men om det blir för varmt har jag min klänning under, den är ganska kort så den syns nästan inte när man har shorts.



En bild på mig i en annan klänning som också är ganska ny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0