Mobilen

Jag tror att min mobil blivit lite mer trög efter att jag tappat den men det gör inte så mycket men jag är endå irriterad på att jag var tvungen att tappa den. Just nu tittar jag och Ines på en film på 3:an och den är väl ganska dålig men det finns inte mycket annat att göra.
Innan filmen duschade jag och så har jag tagit bort prislapparna på allting jag köpte idag och det visade sig att jag handlade saker för 1259 kr och har kvar 2200 så det är lugnt.
 Nästa månad köper jag en system kamera om jag orkar. Vi får se.
Just nu väntar jag på ett mess från Emma så jag vet när vi ska träffas imorgon och vart. Nu ska jag fortsätta messa mina kompisar och titta på filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0