Morning

Nu är det så att jag glömde berätta att jag åt 2 piroger till middag igår och det var det bästa jag åt under dagen.

Mamma väckte mig för någon timme sedan och berättade att hon, Jasmine och Linus skulle åka iväg och fiska.
Jag somnade om i 1 timme innan någon knackade och ringde på dörren miljontals gånger innan jag fattade det eftersom det först gick in i min dröm innan jag vaknade upp och då var det Linus och han och jag småbråkade.
När han gått gick jag och la mig i sängen utan resultat för jag kunde inte somna, så jag gick ner och gjorde frukost och lästa nyheterna på texttv och har loggat in på datorn nu.
Finns inte så mycket att göra nu.



Snabb redigerad bild som jag gjorde på 2 minuter kanske innan jag åkte hem till mamma i söndags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0