Nyare bild

Här är en till bild på mig tagen typ igår om ja kommer ihåg rätt och den är fin. Jag gillar kombinationen av flytande eyeliner och foundation på läpparna. Det är snyggt.



Jag kom på att jag inte behöver packa idag utan kan fixa det imorgon och då ska jag också köpa hårfärg så när jag kommer tillbaks är jag ännu mer blond! Så ska jag färga det en gång till efter det men imorgon drar jag nog lite snabbt till täby centrum och köper lite hudkrämer, hårinpackning, schampo och dylikt och kanske ett par nya skor om jag orkar. Jag känner mig massa glad. Sheisse, jag måste nog välja ut smink idag för jag har typ 1 hel byrå med smink! Lite jobbigt men bäst att göra det så man hinner med allt man ska imorgon. Puss på det och på att jag har en massa pengar. I love it!

Jag har läst lite i mina tidningar och ska snart fixa sminket och läsa min bok och småpacka lite för om jag ska hinna till täby krävs det nog att jag går upp runt 08.00 .
Det ska i alla fall bli mysigt.
Jag kommer ha med datorn till Åland så det bli uppdatering alla dagar förmodar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0