Nytt band



I oktober eller när det nu är så tvingar Emma med mig på en konsert! Nej, jag skoja bara, jag ser fram emot det även om vi ska köa 3 timmar, det är ju bara mysigt och det ger mer stämning men jag kommer vara lite orolig över alla emos eftersom jag av någon konstig anledning blivit rädd för dem.
Jag och Emma ska nämligen på Kill Hannah och jag har väl hört en låt med dem innan jag för 30 minuter sedan började lyssna på dem på youtube.
Oh my god, dem är ju jätte bra. Har redan en favoritlåt, Song that saved my life, kan inte sluta lyssna på den.
Jag ser fram emot konserten. Det kommer bli hur bra som helst.
Roligt att jag ska på den med Emma också.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag visste att du skulle gilla dem!! :D

Det kommer att bli super! Du måste sova hos mig snart så att vi kan lyssna på dem 24/7! <333

2008-07-14 @ 09:05:36
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0