Ps

Jag har hållt på med photoshop halva dagen och det är roligare än många saker. Jag ska snart fortsätta med en bild på mig. Det var väldigt länge sedan jag höll på med det eller det känns i alla fall så.

Jag orkade inte laga mat idag för jag är för arg för att vilja göra det!
Så de andra lagade fiskpinnar och potatismos.
Min lillebrorsa bakade blåbärs muffins som vi tog medans vi kollade på Bernard och jag kan säga att det är ett roligt program och det är gjort i Spanien.

Nu tittar jag på simpsons och ikväll ska jag fortsätta läsa boken och jag tror jag läser ut den då.
Jag har dessutom beställt en till bok från CDON och 2 filmer så nu är jag 200 kr fattigare.
Så beställer jag ps2 imorgon också och några spel.

Imorgon åker jag till pappa för jag orkar inte med mamma, hon är så jobbig!
Det blir inget åland för min del och är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0