Rädd för allting

Jag är rädd för en massa saker. Spindlar, bråk, höjder, vapen, krig, något som skulle anses som rasistiskt så jag skriver inte det, sprutor, fåglar, att dö och rädd för dig.
Du kan inte göra som du gör. Jag kommer åka och se om du är så modig som du säger, vågar du verkligen står för det du säger? Jag tror inte det för man beter sig inte så mot någon annan, hur arg man än är. Synd bara att du är så omogen.
Jag är så trött på alla jävla bråk, kan inte det bara sluta. Jag HATAR bråk, jag mår dåligt.
Ni vill mig bara illa, men jag släpper inte taget om er. Varför, jo för att ni funnits för mig så länge, det tar tid attbearbeta allting. Jag är rädd för dig.
Jag tänker sluta med allting jag gör och jag har förändrats, du får tro vad du vill för det är jag som vet mer än dig, men sjunk så lågt och tro mig inte men jag har många kompisar som försvarar mig så akta dig för att bråka med mig.
Det är synd om alla som bråkar med mig för jag har mer kontakter än vad ni har.
Ta det som ett hot jag bryr mig inte men jag nämner inte namn som er.
Ni är töntiga och har sjunkit så lågt man kan.

Jag älskar mina kompisar, dem som är äkta, alla andra struntar jag i.
Det är så att jag är lite trött på allt som hänt de senaste veckorna och därför verkar jag dryg och arg men det är inte riktad till er. Snälla, förstå min situation, den är jobbig och håller på döda mig.
Låt mig ta hand om det här i egen takt med hjälp av er.
Ni betyder mycket ska ni veta.


Nu ska jag titta på tv och städa, för jag skjuter upp det hela tiden. Idag har inte varit en bradag, den har sugit.
Jag tror morgondagen kommer vara likadan. Jag hatar mitt liv speciellt sådana här dagar. Jag har fallit ner till bottnen igen och måste jobba mig upp igen. Om du inte hade bråkat med mig hade jag mått bra men du vill inte se mig glad. Mitt självförtoende är borta igen. Fan, mitt liv suger, jag suger. 
Nej, jag får inte säga så. Jag är bäst. Jag är snyggast. Jag är snäll.
Jag är värd mer än det här.
Jag har de bästa vännerna. Jag har nästan allting.




Kommentarer
Postat av: mary

Om du menar mig så är jag enormt ledsen att du är så besviken på mig och känner sådan hat! Jag vill ingenting hellre än att vår relation blir jättebra och mysig, och min kärlek till dig är alltid så stor som den kan bli! Jag finns alltid här för dig och älskar dig alltid lika mycket, även när du hatar mig!



Livet är inte lätt, varken för barn eller vuxna. Jag tror de flesta tycker så! Jag tror vi måste försöka se positivt på saker och ting och inte haka upp oss på småbagateller! Det har du fått mig att förstå de senaste dagarna, och jag inser att jag är alldeles för gnällig till och från.



Du får mig att vilja bli en bättre människa, Celina och för din skull ska jag försöka det. Dina känslor för mig kanske inte förändras men jag ska verkligen försöka! Det lovar jag dig eftersom jag älskar dig så mycket!



Du ska få börja ta egna beslut och ta konsekvenserna själv! Det är dags för mig att släppa taget om dig mer och du får börja göra egna val! Behöver du mina råd kan jag ge dig det! Behöver du hjälp likaså! Du är på väg att bli en ung vuxen kvinna och jag backar nu - du får ta egna beslut i det mesta men kanske inte i allt. Men i det mesta!



Jag finns här för dig om och när du behöver mig och mina förslag, råd, hjälp eller vad det än kan vara!



Pusspuss mamma Mary

2008-07-02 @ 09:31:58
Postat av: medya

Jag håller me din mammma Celina, men om du inte vill ha hjälp av mig eller vill vara min kompis så okej..

2008-07-02 @ 12:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0