Ready to life my life as I should

Nu har jag städat, bråkat med min brorsa och förmodligen rett ut det. Jag känner mig sjuk men jag är inte det. I veckan ska jag ut och shoppa igen och på mindre än 2 veckor har jag gjort av med 1500 om inte mer. Det är mycket för att vara mig. Jag hjälpte mamma möblera om nere i vardagsrummet och det blev jätte fint och jag är duktig på att matcha saker, det har jag fått veta enda sedan jag var liten.
Så har jag lyssnat på musik och om ett tag är det mat och så ska jag titta på tv och ta det lugnt bara.

Jag måste bara nämna att jag börjar bli riktigt irriterad på en viss person som säger att jag och mina 2 kompisar är fula medans hon är en SPACEMONKEY, alltså palla att hon tror att hon är något. Jag har allt jag vill ha och jag har självförtroende, bästa vännerna, får allt jag vill eftersom jag själv köper det, jag har allt man kan tänkas vilja ha och det är något hon aldrig kommer att få. Hon snackar skit och tror det leder till något bra. Snälla, du är inte lite dum och så försöker skicka din kille på oss, hur långt får man sjunka och så skyller du allt på oss. Skaffa dig ett liv, ett sånt som jag just nu lever på bästa möjliga sätt. Jag är stolt över att vara den jag är.



Du tillhör mitt förflutna, för du var aldrig en äkta vän, min framtid ser mycket ljus ut nu utan dig och dina falska vänner




I kind of like this picture



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0