Resa

Nästa sommar hade jag tänkt åka till New york men någon kompis, bara flyget kommer kosta minst 10 000 kr men egentligen är det inte så jätte mycket och hotell är väl ganska dyrt men det ordnar sig nog tror jag. Sedan tänkte jag också åka till London, Madrid och någon annan stad om jag har lust och har den tiden. Jag kommer se mycket fram emot nästa sommar.

Så i höst blir det fotbollsresa till Liverpool och Anfield, något som kommer betyda väldigt mycket för mig. Det kommer bli en bra resa och imorgon ser vi väl till att fixa allting med den resan.

Några andra länder jag vill resa till är,
Rumänien, Bulgarien, Thailand, Japan, Mexico( dit jag ska med pappa och hans familj när han fyller 40 år, vilket vill säga om 4 år! ) , Grekland, Italien, Cuba och sist men inte minst Nya Zeeland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0