Riktig vänskap

Om man inte bråkar någon gång med sina kompis är man inte en äkta kompis. Så varje gång man bråkar gör man det för att man känner sig trygg med den personen och vet att man alltid kommer bli förlåten och man bråkar med dem som står en närmast.

I natt hände något som inte hänt på ett tag, men jag gick ner till toaletten och helt plötsligt blödde jag näsblod, jag gick upp och grät någon timme och så mådde jag dåligt, men sedan somnade jag tillslut.
Jag drömde att jag hamnade i en skräckfilm typ men att man bodde där istället och jag skulle faktist hellre bo där för då skulle jag slippa allt bråk som hela tiden uppstår i en viss vän krets!
I alla andra kretser bråkar jag nästan inte med någon alls, förrutom ett undantag på 1 gång med 3 stycken. Idag är vi bästa vänner.

Idag mår jag i alla fall mycket bättre och känner mig glad. Jag ska vara glad också för jag orkar inte må dåligt och nu finns inget som kan få mig må dåligt.



Kommentarer
Postat av: emma

menar du att vi inte är riktiga vänner, eftersom vi aldrig har bråkat? :(

2008-07-11 @ 13:15:19
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: Celina

Du behöver inte oroa dig gumman, vi var lite halv ovänner efter det som hände i höstas, du är absolut en bästa vän för mig <33

2008-07-11 @ 19:19:43
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/
Postat av: Emma

Då räknas det :D vilken tur <33 du annar inte hur mkt jag saknade dig då <3

2008-07-14 @ 10:42:13
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0