Rolig dag med kompisen

Idag vaknade jag försent och gjorde inte mycket. Jag bestämde mig för att gå till donken med mamma och mina syskon och när vi åt där så fick jag ett mess från Ines och hon fick sova över hos mig! Jag fick ett rosa glas på donken också. Det var första gången jag åt mer mat en 2 cheese burgare. Jag mötte Ines vid Sergel bion och vi gick runt lite i butiker innan vi åkte till Täby. Jag köpte ingenting utom en tidning. Så åkte vi hem oh åt mat. Det blev tacos och sedan dess har vi läst våra tidningar och kollat på tv.

Jag stör mig lite på att du säger att när man är svag så är man feg och rädd! Du har alldeles fel men du får tro vad du vill. Jag orkar inte mer. Du tror mig endå aldrig. Sedan att jag vill ha uppmärksamhet? Du har då ljugit under hela vår tid som kompisar men då vet jag det, tack!
Jag har redan alla uppmärksamhet jag vill ha om du inte visste det!
Nu ska jag gå vidare och ha ett bra liv omringad av äkta vänner!
Sorgligt att du bara såg mina fel även om jag inte alltid håller med.
Du är elak men du höll inte vad du sa förra gången, du sa att du skulle dissa mig hela tiden. Du ljög!
Puss på det men nu är du ingenting för mig längre.


Jag gillar väl mitt liv mer nu efter mitt snack med mamma.
Jag har mognat.
Jag är glad.



Kommentarer
Postat av: sanna

Om du tkr det, så har du nog också det ;)

2008-07-11 @ 21:31:29
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0