Säg det inte till någon

Jag har börjat läsa en av mina böcker. Den heter Säg det inte till någon och av de 3 kapitel som jag läst så är den väldigt hemsk och det gör ont i hjärtat när man får veta vad den här tjejen utsatts för i så ung ålder innan hon ens var 10 år! Jag ska fortsätta läsa den nu snart. Nyss borstade jag mina tänder och innan dess kollade jag på tv.

Lite tidigare idag låg jag i tältet och kunde inte undgå att fälla några tårar, tårar av lycka, tårar av ilska, nej jag vet inte dem bara kom som igår natt, jag låg och fällde tårar i typ 30 minuter innan jag låg och kollade på himlen tills klockan var 03.00 och jag somnade runt den tiden. När jag läste min bok njöt jag också av min pärondryck.

Samtidigt som jag läser njuter jag av att lyssna på musik och jag hittar hela tiden nya låtar med Kill hannah och jag ser fram emot oktober och en massa andra dagar.
Jag kommer vara borta i helgen eller från torsdag tills på söndag.
Nästa vecka kanske jag också är borta större delen.
Veckan efter det är det blir det stan.
Så jag har bara några dagar i Augusti kvar och sen om lite mer än en månad börjar Premier league, äntligen!

Nu ska jag njuta av min bok och imorgon blir det att bada och laga middag för min del.
Jag tänker väl förmodligen laga piroger för jag vill inte äta mat som vi äter ofta, man tröttnar så lätt på den maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0