Sheisse

Usch, jag är pigg och så är rummet för varmt och jag tror inte jag kommer somna tidigt inatt heller. Fördelen är väl att när det väl är morgon så är det inte länge tills vi åker mot båten och jag vill hem så himla mycket. Jag kommer träffa alla kompisar och bara njuta av att vara hemma. Det är inte mycket annat jag kommer orka med och så måste jag väl leta reda på lite klädesplagg som jag verkar tappat bort men det är ju lätt hänt eftersom min garderob är överfull och jag skulle behöva ha en byrå eller en till garderob men då får jag väl spara till det liksom. Jag har inte lust att be någon av mina föräldrar om mer pengar, det känns inte så rättvist plus att nu snart drar pappa till Ibiza och jag kan bara ana vad han kommer att köpa till mig. Vad det än blir så kommer jag bli superglad!

Det blir film inatt med och så ska jag fortsätta läsa min bok och så måste jag kolla upp hur mycket pengar jag kommer ha kvar efter att jag köpt min systemkamera men jag kommer nog minst ha 5000 kvar. Så för dem får jag köpa kläder, skor, hårfärg, smink och andra saker jag behöver.

Som vanligt lyssnar jag på musik och det råkar vara Avenged sevenfold blandat med Kill hannah.
Jag skulle inte leva utan musiken, den är mitt liv.
Jag ser fram emot Slipknot konserten och sedan blir det In flames och Kill hannah och säkert några andra konserter, juste Bullet for my valentine blir det också.

Dagen har varit den bästa hittils förrutom mycket irriterande snack om utseéndet, små tjafs, min låtsas pappa tror att han är bäst och vet allt och kan bestämma över mig när han inte ens tillhör min släkt. Han är inte min PAPPA för min pappa är bäst och jag lyssnar endast på honom inte ens mamma eftersom pappa alltid har varit min favorit, den snälla av alla och han är bara bäst!



Emilia, min låtsas pappas lillasyster på 7 år målade mig som en Spanien gubbe, halva ansiktet gult och andra halvan rött och ett F.T för Fernando Torres, det var lite svårt att tvätta bort plus att mina ben också hade massa målningar på sig.
Den här bilden skrämmer mig för övrigt för jag har märkt hur lik mamma jag är, det är läskigt vad lik jag är henne. Jag har aldrig märkt det förräns nu.
Så se man mitt über snygga hår som snart ska färgas men jag vet inte vilkn färg, blont eller någon annan färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0