Sjuk

Dagen var som igår. Var sjuk hela morgonen i migrän och mer ont i ljumsken, fick frukost på sängen igen och titta på tv innan jag somnade. Så vaknade ja av att mamma halv skrek att jag skulle gå upp för klockan var 12.20 så jag tvingade mig att gå upp och svimmde nästan, så dåligt mådde jag. Så åt jag lunch och titta lite på tv innan vi åkte till skansen, planerna för idag blev ändrade igen.
Så åkte vi bergbanan och den stannade och jag fick panik, men till slut kom vi upp, levande!
Så gick vi runt och jag och stenar är inte bästa vänner. Jag snubblade och slog mig me jag glömde det ganska snabbt. Vi åt lite mat och sprang runt så åkte vi hem och jag sov hela vägen och nu ska jag sova och ta lite macka.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0