Slö dag

Som så många andra gånger var det jag som stog för avgörandet om vad vi skulle göra idag men jag sov bort halva dagen och åt ingen frukost och till lunch åt jag en korv innan jag höll på dö så det blev inget bad idag, jag har ätit en glass.Läst min bok, sminkat mig och lyssnat på musik och vi har handlat lite nu och om ett tag är det middag men jag vill bara hem till mina saker och rena kläder!

Det gör ont i min kropp varje gång jag rör mig och jag har svårt att andas, det gör ont som bara den!
Jag har dessutom bestämt att jag ska köpa CANON EOS 450D för den verkar mycket bättre.
För övrigt är jag glad och har inte varit så här glad i så många dagar nu.
Det blev inte att åka hem till pappa idag för alla andra är så himla sura och bråkar.
Jag stör mig på att alla vuxna här har något emot dem som är tjocka och det gör mig riktigt arg för flera av dem är ju också det typ och det spelar väl fan ingen roll hur man ser ut men tyvär är alla för utseéndefixerade idag och jag har för ett tag sedan slutat med det och jag är nöjd över min kropp och jag blir så irriterad på alla som säger att dem är tjocka eller klagar på sådana som är tjocka!
Ah, jag blir galen av att vara här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0